Söndag



Tjena,
Nu är jag hemkommen från en förmiddag/eftermiddag som varit fullpackad. I morse åkte jag in till stan för att göra slutrepet inför konserterna nästa helg. I en mörk och lite cozy aula satt vi hela förmiddagen och spelade och spelade. Jag är helt slut i mina läppar, aldrig känt så innan!
Det var så opassande att ha slutrepet just idag för att det var verkligen en jättefin morgon/förmiddag. Om jag hade fått välja skulle jag stuckit ut och fotat och istället för att sitta "instängd" och repa, haha! Jaja, så är livet, istället kan jag låtarna nu och nästan allt sitter perfekt!

Nu i eftermiddag blir det plugg med sprängande huvudvärk...trots två alvedon och massa vatten så har det inte gått över. Hoppas ni får en härligt söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)