Ny design

Heeej, 
nu var det onsdag igen. Tiden bara flyger fram!
Jag tänkte först berätta att bloggningen bara kommer bli sämre här framöver. Till helgen taggar jag tre konserter och massa plugg. Kommer bli grymt skoj med konserterna dock inte med plugget.
Nästa vecka har jag ett stort prov inom so och även andra läxor. Veckan därefter har vi tre prov inom idrott, svenska och matte. Om jag ska vara ärlig vet jag faktiskt inte riktigt hur jag ska hinna med allt!? Men vi är inte där än...tillbaks till nuet...

Idag är det träning och plugg som gäller. Jag satt även nu lite under eftermiddagen och fixade en ny header/design bloggen. Jag vet inte om jag är nöjd men den får funka så länge tills jag hinner fixa en ny. Hoppas ni gillar den? Kram ♥ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)