En höstdag ❤



Åh vad jag längtar tillbaka till denna dag!
En fredag i oktober när jag, syrran och Hanna var ute och fotade. Var verkligen jättefint väder, dock var det lite kallt men det hör hösten till ;) en perfekt höstdag helt enkelt!

Just nu står bloggningen ganska stilla men det är så mycket i skolan och på fritiden! Mina dagar ser likadana ut hela tiden: vakna, gå till skolan, cykla hem, äta, plugga, träna plugga, sov! Dag ut och dag in är det såhär och jag vet inte alltid när jag ska lägga tid på att blogga. Jag har tillexempel haft spanskaprov idag och pluggar just nu till engelskaprovet som är imon. Har också svenska och so tills på fredag.

Jag håller även på att öva än massa till tre olika konserter jag har helgen 23-24 november. Det är mer än 17 låtar som måste stitta till 100%. Det är lite omöjligt att lära sig precis alla men man får ju göra så gott man kan, haha, som alltid då! ;)

Ha en bra kväll ❤
(Kanske dyker upp ett inlägg imon på den långa torsdagsrasten!)

2 kommentarer:

Fritt fram att kommentera! :)