Söndagsfrukost ❤


Blev ett litet sent frukostinlägg men bättre sent än aldrig! 

Söndag idag och sista dan på veckan. På onsdag drar skolan igång igen och jag vet inte vad jag tycker om det. Detta lovet har gått snabbt och man känner att man inte gjort mer än att fira jul, nyår och tränat lite då och då. Men det har varit skönt att vila ut och fått ny energi till skolan. Hur tycker ni lovet varit?

Senare idag ska jag ut och jogga/gå. Jag få se lite. Min kropp värker sen igår och dessutom fick jag inte tillräckligt med sömn inatt. Nästan varje natt nu på lovet har jag drömt värsta mardrömmen och somnat jättesent. Så på så sätt är det skönt att skolan drar igång igen, man går inte bara hemma och såsar då och det händer lite. Ha en mysig söndag ❤ 

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Jag är ett stort fan av din blogg och det var kul att du kikade in :)

    SvaraRadera

Fritt fram att kommentera! :)