I´m gonna be strong!

Hej allihopa! Eftermiddag och snart dags för träning. Okej, den börjar om två timmar men jag måste äta, byta om och lite så. Åh, det ska bli så himla kul att äntligen börja gymma! Tagga bli biff, nä skojar! I alla fall, det är ju DM i helgen och Best Western, tänk om man har värsta träningsvärken då och knapp kommer framåt när jag springer. Det är definitivt det värsta som kan hända!

Jag sitter också och filar på en ny design och header. Hade en som jag var en gif, alltså rörliga bilder, som jag skulle ladda upp och ha som header men det gick ju självklart inte...surt! Det får istället bli någon form av collage tror jag. Försöker hitta passande bilder för både årstid och utseende men det är inte det lättaste.


Bilder från i höstas/somras ( inget med texten att göra ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)