Bilder ger minnen - minnen ger bilder

Hejsan! Satt nyligen och bläddrade igenom arkivet. Snacka om MASSA bilder, och vilka MINNEN! 
Åh sommar, kvällsdopp, sena kvällar! Gör vad som helst för att komma tillbaka dit igen...
 Bilderna var inte det ända som väckte minnen. Idag vid kvällsmaten så snackade familjen om vad vi verkligen gjorde i somras. Det var verkligen kul att kolla tillbaka och försöka minnas alla fina stunder. Under denna lilla tillbakablick så kom vi på att vi inte var hemma så mycket och att vi hela tiden åkte någonstans och stannade nästan aldrig längre än 3 dagar innan vi åkte hem, haha! Vilket liv vi levde,  inbäddat mellan resor, besök, tävlingar och gud vet allt hann vi även att ta det lite lugnt, tro det eller ej!? 

Men i alla fall, det jag ville komma till var att det är ganska många bilder jag aldrig lagt upp eller redigerat, lite synd men så är det. Vissa bilder känner jag att de inte passar här på bloggen och låter dem ligga kvar i sitt arkivet och bara finnas där för mig och som jag kan kolla på när jag känner för det. Känns ändå skönt att ha ett litet eget (privat) arkiv. Annars åker många bilder upp på bloggen men det har jag ju valt, så varför klaga ;) 

Sen tänkte jag även berätta i detta inlägg om dagen men då blir det alldeles för långt, jag vet inte om ni redan har lagt av att läsa? Nu i eftermiddag har jag i alla fall pluggat och tränat. Blev intervaller i uppförsbacke, guut :) ha en fin kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)