Fridays are forever

Fredag igen och första "skolveckan" är klar. Bara tre dagar men det räckte! Bra mjukstart. Jag vet inte hur jag tyckte denna dag startade. Det började med att jag försov mig men hann fixa mig. Tog 25 minuter och bara slängde i mig något och valde några kläder. Sen kom jag till skolan, i tid, och vi började med engelska vilket var sådär. Under hela förmiddagen hade jag även tankarna på annat, dels tävlingen...fin övergång för det är just tävlingen jag ska berätta lite mer om. 
Ikväll sticker vi till farmor och farfar och ska sova över där. Sen på morgonen kör vi till Karlskrona för att tävla. Blir både 60m för mig och syrran vilket innebär att vi blir klara ganska tidigt. På söndag ska jag springa 200m, nervös! Känner mig helt oförberedd och att jag inte kommer ihåg hur man springer och hur hårt man ska öppna. Denna hemska, konstiga känsla man har varje år när det är dags för första tävlingen på säsongen. Blir väl som mamma säger, kör 100% från början och fega inte, det kan du ändå  inte ta igen sen. 

Åh herregud, vilket rörigt inlägg! Jag skriver bara på lite och får ner mina tankar, sånna inlägg måste också skrivas. Men som sagt ikväll sticker jag till f&f och vet inte om jag har något nätverk så att jag kan blogga, får se lite. Hoppas i alla fall att ni får en lugn och skön helg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)