Första dan

Hej alla trötta människor därute!
Som i rubriken var det första dagen i skolan denna termin, var helt okej ändå. Sov dock så himla dåligt och hade huvudvärk när jag vaknade och höll i sig men försvann efter en alvedon. Nu såhär på eftermiddagen kom det tillbaka och fick ta ytterligare en alvedon för att klara den kommande träningen. Jag avskyr verkligen att träna med huvudvärk! Men det kommer nog hinna gå över. Idag blir det en blandning av träning, vet inte direkt något namn men hoppstyrka/konditionsstyrka, typ...?  I alla fall, det är riktigt himla jobbig! Kommer nog gå och lägga mig extra tidigt idag (förhandstänk) 
Kommer sluta med att jag ända gå och lägger mig i samma tid ;) 

Började ni skolan idag? Hur var det? Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)