Älskade torsdag


Blir gamla bilder från i somras, måste uppdatera mitt bibliotek nu i jul ♡
Heej!
Denna dagen har varit riktigt soft och härlig!
Jag började dagen med muntlig redovisning i grupp på svenskan uppföljt med soprov. Kändes som båda sakerna gick ganska bra. Iaf soprovet. Det var en diskussionsfråga där man bara kunde skriva på och förklara. Sen hade vi en no / kemi och då jobbade vi med en presentation och det var också lugnt ;) 
Sen slutade jag...
Redan 11.10 kunde jag cykla hem men inte gjorde jag det idag heller. Väntade på Ida i biblioteket med några andra och hade riktigt skoj. Jag hann aldrig blogga så jag gör det nu istället. 

Nu i kväll var det träning - styrka. Blev även lite intervaller som avslutning. Riktigt gött att kunna springa ut efter styrkan. Hoppas ni hade en härlig torsdag, kram ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)