Stockholm #2



Vad är det man säger,
- Bättre sent än aldrig!?
Ja, nu äntligen kommer inlägg nummer 2 om Stockholm. Jag hade tänkt och posta det tidigare men det har kommit så mycket annat emellan. Dessutom har jag haft så mycket annat att blogga om och har tänkt att detta skulle bli ett "har inte tagit några kort på länge och behöver blogga" inlägg. Och det blev det lite nu, haha! ;)

Det har verkligen hänt mycket sen sist. För det första - Vi har äntligen fått höstlov!
Det är verkligen välbehöft efter 3 veckor som varit fullproppade med läxor och prov. För det andra har jag lanat för första gången! Det var verkligen grymt kul. Blev kanske inte som ett vanligt lan men däremot ett lan som passade mig mycket bättre, ett sylan.
- Ja, ni hörde rätt, sylan (ett lan som går ut på att man ska sy så mycket som möjligt)
Från fredag till lördag satt vi där och sydde och sydde och sydde. Verkligen någoting som jag vill göra fler gånger.

Nu hade jag också tänkt att jag skulle få ner lite om vad som händer under kommande vecka utan att inlägget ska bli för långt så det blir bara lite punkter.

• Måndag, tisdag, onsdag är jag i Malmö/Köpenhamn. Förhoppningsvis blir det lite plåtning där men även shopping. Om jag har Wi-Fi så kommer det kanske ett inlägg.

• Resten av veckan blir cozy och vi har ingen planerat än. Själv hoppas jag på att vi bara ska bara hemma så att jag kan spela sims och dricka te. Kanske att jag ska vara lite social och va med någon kompis, haha ;)

Ha en bra vecka, nu blir det Solsidan om ca sådär 30 min, ha det gött! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)