Lazy sunday

Söndag=pluggdag. Så har det sätt ut sen jag började skolan. Varje söndag har jag satt mig ner vid mitt skrivbord och kollat igenom veckan. Kollat vilka läxor vi har, vad som måste göras och planerat. På så sätt har jag fått en bra överblick över den kommande veckan. Dessutom blir det inte "plugga in i det sista!". Glosor och prov börjar jag redan kolla igenom under helgen och kan ta det hyfsat lugnt under veckan. Detta är även ett sätt som gör att man kan undvika att hoppa över träningar på grund av läxorna.

Lånade mammas strumpor och gick runt i och mös :)
Igår var även jag, mamma och syrran i Växjö för att leta efter höst/vinterjackor. Det slutade med att vi hittade en jacka och en väst i sista butiken på Grand Samarkand precis innan de skulle stänga, snacka om tur! Vi köpte även lite andra mysiga kläder som passar nu i oktober/november. Hoppas er helg var bra? ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)