för du kan inte se, när löven faller ner, hur sjuk jag är




 


 


 


 


 

Heeej allihopa,
nu var det fredag igen. När jag tänker tillbaka på veckan gick den verkligen snabbt! Nyss var det ju måndag och alla var trött efter helgen och nu är det helt plötsligt fredag. Tänk, om en vecka är det höstlov. Allt går sååå snabbt! Men i alla fall,
i helgen blir det till att göra ännu fler läxor till kommande vecka. Pust, man blir ju trött bara att tänka på det. Men jag ska faktiskt inte bara plugga utan också "höstinreda" på mitt rum. Jag har försökt lite under de senaste helgerna men resultatet har inte blivit något vidare och tänkte börja om på noll, rensa bort alla ljuslyktor, bilder och allt vad inredning heter och verkligen testa och prova. Om jag lyckas och blir nöjd kommer det kanske komma upp lite bilder, om inte så är jag inte nöjd och får fortsätta att testa.

I helgen blir det även träning. Om vi har lust blir det kanske lite kastträning annars bara en joggingtur,
ha de gött // Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)