Där för att stanna!?

Gó kväll allesammans!
Sitter just nu och kollar på en film och tänkte skriva ner lite om vad jag tycker om forme osv. 

Har bloggat cirka två veckor på forme.se. Tycker det går riktigt bra! Dock känner jag att jag inte fått med mig alla läsare och det märks bland annat i statistiken. Jag har fortfarande många besökare på denna blogg dagligen och några på andra. Det är inte lika som många jag vill att det ska vara. Jag vet att länken krånglade förra gången jag la in den här, nu kommer en ny, ni får se om den funkar...:


Det är skönt för nu har jag fått igång bloggen på forme. Jag har lärt mig hur allt fungerar och som sagt, det känns bra! Har värsta blogglusten och vill bara göra sådär 10 inlägg per dag men det känns ju lite överdrivet så det blir istället mellan 1 och 3 inlägg per dag. Tuffa och stressiga dagar blir det inte något över huvudtaget. Men det är ju något man ska försöka förhindra. Hoppas ni hänger med till den nya blogportalen så försöker vi igen, puss puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)