Work hard, play hard

Hej på er!
Jag är nyss hemkommen från träningen och har hunnit med att äta och duschat innan jag satte mig här. Ikväll blir det lite snabb genomgång inför svenskaprovet som vi har imon och lite så. Ska även snart ner och göra mig en stor kopp te som jag ska avnjuta, härligt! 

Det blev en vanlig onsdagsträning, den träning som är jobbigast i veckan. Den är nu avklarad och känns väldigt skönt. Jag har så himla ont i framfoten och kunde inte få samma tryck i steget som vanligt vilket var väldigt tråkigt för det var massa springning hit och dit. Springning, kan man säga så? Sprint...jaja, men i alla fall. Det jag ville komma fram till är att det är rätt så mycket i skolan nu och det blir samma visa igen. Ja, ni fattar redan, blogginläggen blir färre men som tur väl har jag bilder sen helgen som jag bara kan slänga in lite snabbt. Kanske inte är jätteroligt för er att kolla på men det är bättre än inget. Dessutom kanske ni ser er själva friidrottare? 
Ha en bra kväll, kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)