Fredag med stort F


Äntligen fredag, fredag med stort F....Fredag! Så skönt. Ännu en vecka där man kan komma in i rutinerna ordentligt och få nån ordning på sitt liv. 
 Iaf, imorgon är det ju tävling igen, DM och Best Western och jag ska säga dig att min värsta dröm har slagit in...!! Jag har värsta träningsvärken sen igår. I både axlar, lår, vader och ben överhuvudtaget. Känns inte alls bra faktiskt. Igår när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad för att försöka hindra träningsvärken en gnutta och få en genomblödning i kroppen. Jag har ingen aning om det hjälpte. 
Så jag vet inte det, det får helt enkelt gå som det går i helgen. Om man inte lyckas, vad gör det om hundra år? Men nu ska jag inte ta ut något i förväg, lätt hänt. 

I eftermiddags åkte jag hem med mamma från skolan och fikade lite. Sen stack jag ut och fotade. Troligtvis kommer de bilderna upp på lördag/söndag. När jag kom in gjorde jag ännu en kopp te och satte mig vid tv:n och nu för att blogga. Resten av kvällen ska jag göra SO, engelska och spanska och fixa tills imon. Ha en bra kväll alla finisar 

2 kommentarer:

Fritt fram att kommentera! :)