when the sun goes up



// Foton från söndagsmorse då jag enbart stack ut i min pyjamas och fotade //

Blev ett litet inlägg med 3 bilder men det är bättre än inget! 
Jag är nyss hemkommen från träningen och satte mig vid datorn för att plugga men
 kom på att jag även måste blogga och slänger därför in ett litet inlägg. 

Jag måste bara säga att helgen var fantastisk, helt klart den bästa helgen någonsin (för min del). Alla konserter gick verkligen super duper och jag tror att publiken tyckte om det ;) Själv tycker jag att det lät jäkligt bra, haha! 
I söndags kväll ville man verkligen inte lämna gänget, man ville bara spela vidare trots att jag hade så himla ont i läpparna. Längtar till kommande konserter men däremellan en julfest med de bästa ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)