bloglovin'

Heej!
Nu är det fredag igen! Vi hade studiedag i måndags ju så veckan gick så himla fort. Gick från tisdag till fredag på en halvtimme känns det som. Men i alla fall, jag tänkte påminna er om att ni kan följa min blogg på bloglovin'. För er som inte vet vad bloglovin är så kommer en förklaring:
- Bloglovin är en sida där man kan ha importera sin blogg så att andra kan följa den. Man kan även följa andras bloggar och kan se alla nya inlägg på ett ställe. Då slipper man söka på massa bloggar och klicka in på en massa länkar. Här är allt samlat, perfekt!
Dock importerar inte alla sina bloggar på bloglovin, så de kan man ju inte börja följa men man sparar tid på de bloggar man följer. 

Jag tycker bloglovin är en jättebra sida om man vill att sin blogg ska bli lite större. Här är det nämligen lättare att hitta den och fler kommer automatiskt hitta din blogg! 


Sugen på att få några fler följare ;) 

Ha en grym fredag! 
Nu är det dags för mig att packa inför träningslägret. 

2 kommentarer:

  1. sv; nej det gör jag inte, hurså? :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. sv; Okej, du ser nämligen ut som en friidrottare som jag tävlar emot ibland, haha! ;)

      Ha en bra fredag Amanda! <3

      Radera

Fritt fram att kommentera! :)