1/3 avklarat

Tjena bloggen!
Tänkte göra ett litet inlägg om hur dagen varit. 
Det började med att jag åkte till Cupolen kl 09.00 för att göra ljud och ljuscheck och där satt vi i ca sådär 3 timmar och övade, provade och spelade om en massa låtar. Och det kände jag gav resultat sen på första konserten! Allt satt till 100 %, härlig känsla! Dock hade jag så himla ont i mina läppar på slutet och kom aldrig upp de på höga tronerna...men sånt är livet, haha! Jag var redan lite trött sen förmiddagens pass men jag får två chanser till att spela bättre - alltså till 110 %!

Imon har jag två konserter till och har bett syrran ta med sig kameran så att hon kan ta några bilder. Vem vet...det kanske kommer upp några i veckan!? 
Ha en härlig lördag ❤ 

- Instagrambild 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)