Ny design!



Nu, äntligen är jag klar med min design. Jag har suttit hela eftermiddag och fixat och pillat. Slutresultatet blev jag väldigt nöjd med, observerar att jag inte brukar ha den bakgrunder.
Jag har använt mig av Candy bar och Iconfinder. Hoppas att ni blir sugna på att ändra eran design på datorn. Lycka till i så fall! :)

Imorgon är det sista tävlingen för denna säsongen, tror jag. Vi kanske ska åka på ett kastorama en sista gång. Men tävlingen är i Tranås och jag hoppas att vädret ska blir bra. Regn och för mycket vind är aldrig kul.

I veckan som kommer dyker det nog upp några bilder från Stockholmshelgen. Nu när jag rensade bland bilderna blev det inte så många som blev bra, tyvärr. Men det räcker nog till ett långt inlägg eller två ganska korta. Ha en bra helg!

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)