Konfirmation #2

Tjoho!
Här kommer några till bilder från helgen!



Hoppas att eran torsdag har varit bra? Det var min. I skolan har vi elevens val och denna veckan har jag jobbat med ett litet "konstverk". Jag blev ganska nöjd i slutändan. Imorgon blir det uppvisning av alla saker som skapats under denna veckan.
Dagen började med att jag, Ida och våran grupp skulle baka hela 140 chokladbollar! Efter att vi räknat ut hur många satte vi skulle göra så satte vi igång! Det slutade med att vi stod där med 169 chokladbollar framför oss och en massa pärlsocker och kladd på golvet! Sen var det bara att börja städa...

Nu har jag tänkt att berätta lite om helgen. Imorgon sticker jag, Emma och mamma till den stora metropolen Stockholm! Som vi har längtat!!! Emma ska vara med i Skol-Sm och kasta lite skrot (diskus, kula). Under helgen ska jag shoppa men även fota! Hoppas Stockholm visar sin bästa sida med fint och soligt höstväder. Självklart ska jag hålla båda min tummar för Emma!

Kram Elin ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fritt fram att kommentera! :)